VACATURE:
Wij zijn op zoek naar : administratief medewerker voor 16- 24 uur per week
Als Administratief Medewerker zorg je dat de financiële administratie nauwkeurig en zorgvuldig verwerkt wordt, zoals het boeken van het kas- en bankboek, facturering, debiteuren beheer en de aangifte omzetbelasting. Het aanleveren van de juiste gegevens aan de accountant, maar ook het plaatsen van advertenties op diverse media kanalen en overige administratieve werkzaamheden behoren tot je taak.
Functie eisen:
- Mbo diploma in een administratieve richting of aantoonbare ervaring
- Je hebt een goed financieel inzicht
- Je werkt zelfstandig en neemt zelf de regie over je werkzaamheden
- Werken met Excel, Outlook en Word gaat je goed af
- Je beheerst de Engelse en Duitse taal, liefst ook de Franse taal
Wij bieden: - een marktconform salaris
- daarnaast bieden wij een werkplek in een klein gevarieerd team.
- Dagen en uren zijn in overleg
Voor meer informatie kun je bellen met Mark Meindertsma (T 0344 661747).
Je sollicitatiebrief met CV kun je sturen naar: mark@agri-parts.nl
Neem contact op met Agri-Parts
Heeft u vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact met ons op. U kunt dit doen door middel van onderstaande gegevens of contactformulier.
Agri Parts MeindertsmaBezoekadres: E-mail: info@agri-parts.nl Whatsapp :+31 6 2296 8061 Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag 8:30 t/m 17:00 uur |
|
Wij zijn gesloten op de onderstaande data in 2021: